Egy álláshirdetés írás + az interjúk, és kész is! Valóban csak ennyi lenne?

Olvasási idő < 1 perc

Ha egyetért a fenti állítással, akkor előre jelzem: ellent kell, hogy mondjak! Cáfolom azt, hogy az egész ilyen egyszerű volna.

Képzelje el, ha Ön minimális energiát fektet abba, hogy felvegyem egy munkavállalót, akkor a jelentkező is ugyanannyi energiát fog belefektetni abba, hogy jelentkezzen az Ön cégéhez. Vagyis megnyomja a ctl+v-t, és beilleszti az előre megírt szöveget. Esetleg annyit átír, hogy Tisztelt Hölgyem/Uram, feltölti az önéletrajzát, és már küldi is Önnek. A pályázó örül majd, ha egy idő után megtalálja az álláshirdetést, ahova jelentkezett.

Ön meg válogathat majd a 120 darab jelentkezések között.

Már az elején Önnek kell elvégezni azt a munkát, ami által elkészülhet az álláshirdetés. És ez a felkészülésben rejlik, amiben meg kell fogalmazni, mi lesz az elvárás, a feladat, és még sok egyéb dolog, amit az Ön kezébe adhatok.

Az életérzés fontos

A marketingfolyamatok során megtanultam, hogy mindig fontos az előtte, alatta és utána lévő életérzés, minden szektorban.

A módszertan ábráján ezért is szerepel a közbeni életérzése a cégnek, és a munkavállalónak. Az előtte életérzés és felkészülés már a cég dolga, ami a tervezéssel kezdődik. Ha megtervezi, bombabiztos álláshirdetést tud írni, mert a módszer jó pár kérdésre megadja a választ, amire eddig nem is gondolt. Ezután már csak egyszerűen meg kell fogalmazni az álláshirdetést.

Aki elolvassa, érzi és tudja, hogy az a pozíció neki szól.

Ez az álláshirdetés legalább egy A4-es oldal lesz, amiben tényleg lézerpontosan meg lesz fogalmazva, hogy kit keres, és kinek szól az álláshirdetés.

Ha érdekli, olvasson a módszertanról bővebb információt, illetve ha tetszett, ossza meg a bejegyzést!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here