Kérdezheti magától, hogy miért más ez a módszer, mint a többi?

Olvasási idő 2 perc

Ez a módszer abban más, hogy ez egy átgondolt projektalapú munkaerő-keresési szemlélet, és eszerint van a struktúra felépítve.
Következőképpen zajlik: egy tervezési, beválogatási és interjús folyamatokon valamint szempontokon keresztül haladunk végig, akárcsak egy projektnél.

Tényleg azon van a fókusz, ami az Ön számára érték, azaz a megfelelő munkavállaló keresését helyezzük célkeresztbe, aki hosszú távon az Ön cégét segíti.

Célom, hogy gyorsan és hatékonyan megtalálja a megfelelő munkatársat.

Legfőbb hiba, amit az álláshirdetés írása előtt elkövetnek

Hiányzik a tervezés, hogy kire is van pontosan szükség. Lehetséges, hogy nem is asszisztens kell Önnek, hanem koordinátor. Lehet, hogy nem projektvezető, hanem projektmenedzser. Az első lépések egyikében megfogalmazásra kerül, hogy konkrétan kire van szüksége az Ön vállalkozásának.

Tudja, hogy kell valaki, mert fejlődne, fluktuáció van, emberek jönnek-mennek, és még sok egyéb tényező áll fenn, ami beleszól cége életébe. Azonban erre tudok nyújtani megoldást.

Lépjen ki a kisvállalkozók „senki földjéről”!

Ezt csak megfelelőn elkötelezett és motivált munkavállókkal tudja megtenni, akik tesznek a cége fejlődésért. Tesznek azért, hogy kiváló termék és világbajnok szolgáltatás legyen, vagy cégen belüli folyamatoptimalizálást hajtanak végre, így levéve az Ön válláról a terhet.

Sok cég Ad hoc jelleggel valamit beleír a hirdetésbe, hogy majd ez és ez lesz a feladat… Rengeteg olyan álláshirdetést látni, amiben csak pár mondat szerepel a feladatkörről.

Már az elején nagyon fontos bemutatni a céget, és még sok egyéb dolgot beletenni, amit megtalálhat az általam nyújtott módszertanban.

A lényeg, hogy az elején legyen egy tervezési folyamat. Amennyiben az rendben van, onnantól kezdve már szinte villámgyorsan meg lehet írni az álláshirdetést.

Az álláshirdetésben pontosan azok a pontok szerepelnek majd – a tervezés által -, amit a jelentkező magának fog érezni, és tudja, hogy ez az állás neki szól. Ugyanakkor bárki fel tudja mérni már az első pillanatban a másik végletet is, hogy nem az ő részére szól az ajánlat. Előfordul, hogy valakinek a felesége, testvére vagy a gyereke olvassa az Ön álláshirdetését, és biztatni fogják az illetőt, hogy: „küldd el a jelentkezésed, hiszen ezt az állást neked írták ki!”

Ezt egy pár mondatos állásajánlatból nem lehet kiolvasni, ténylegesen meg kell tervezni, hogy kire is van szüksége!

Sokan elsőre hiányosan és pontatlanul definiálják a keresett munkatárs pozícióját. Ne essen Ön is ebbe a hibába!

Sokszor látom azt, hogy valakit felvesznek, aztán pár hétre illetve hónapra rá, már egészen más feladatokat végez, demotivált lesz, és azt gondolja majd, hogy ő nem is erre a munkakörre jelentkezett. Alulmotivált munkavállalónál már csak az rombolóbb, ha a többi kollégát is negatívan befolyásolja.

Az elején nagyon pontosan megtervezzük az igényeket, elvárásokat, ami majd az új munkavállaló feladatait tükrözi. Ha ez megvan, akkor erre fel tudja építeni az álláshirdetést, továbbá, hogy mi lesz a leendő kolléga feladata a következő hónapokban.

Higgye el, a projektalapú-kiválasztási módszerrel a felvett személy munkába állásakor elégedetten fog bele a teendőkbe, már az első napon!

Kattintson ide és nézze meg a módszertan részleteit!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here